Webkoulutus

Järjestämme verkossa tapahtuvia koulutuksia, joita kutsumme webinaareiksi. Webinaariaiheet koostuvat eri kategorioista ajankohtaisista ja kiinnostavista aiheista. Webinaarit on helppo tapa kouluttautua paikasta riippumatta.

Webinaariin osallistuminen ei vaadi erityisiä laitteita. Saat sähköpostiisi osallistumislinkin, jonka kautta voit osallistua webinaariin omalta työpisteeltäsi tai vaikkapa puhelimen välityksellä. Webinaarit ovat koulutusmuotona tiiviitä täsmäkoulutuksia tiettynä ajankohtana ja livenä. Osallistuaksesi webinaariin tarvitset vain toimivan nettiyhteyden. Kouluttajina toimivat alan kokeneet asiantuntijat. Koulutuksissa voit esittää myös kysymyksiä asiantuntijalle. Koulukset tallennetaan, ja oppilaat voivat palata aiheeseen myöhemmin. Myös pelkkiä tallenteita voit ostaa jatkossa verkkokaupastamme.

Webinaari tallenteet

Webinaareista jää myös tallenne, jonka voit katsoa uudestaan. Tallenteita voi myös ostaa verkkokaupastamme huokeaan hintaan.

Laskutus ja alennukset

Laskutamme webinaarit ja koulutukset tilauksen jälkeen 7 pv maksuehdolla, vaihtoehtoina paperilasku tai verkkolasku. Tällä hetkellä meillä ei ole vielä luottokorttimahdollisuutta.

Tarjoamme samasta organisaatiosta osallistuvalle paljousalennuksen. Käytä oheista kuponkikoodia ostoskorissa yhteystietoja täydentäessäsi

Osallistujia Alennus Kuponkikoodi
1  –
5-10 10 % samp10